kelderdub.reismee.nl

Airboat ride - Wild Willys Airboat tours

Vanmorgen eerst lekker in ons zwembad geplonsd. Daarna vertrokken we naar de airboat om aligators te spotten. We hebben gezocht naar een organisatie zonder poespas, gewoon een airboat en verder weinig er omheen. We zitten niet te wachten op allerlei shows en uitbuiting van de dieren.

Door de drukte in het verkeer missen we de boot maar omdat we van tevoren gebeld hebben worden we netjes op de eerstvolgende tour gezet. Willy's zit op een camping aan Lake Tohopekaliga, waanzinnige locatie! Met max 14 personen op een boot heeft iedereen goed zicht. De tocht is echt een aanrader. We zien veel aligators, vogels en zelfs 2 aligator nesten met mama's ernaast op wacht. Waanzinnig!

Valentine

Super tof wat jullie allemaal meemaken! En hele.mooie foto's! Geniet met zijn allen,nog een hele fijne vakantie en ik wacht op jullie volgende blog! En voor Stijn speciaal een knuffel en high five van zijn beste vriend!?

Tonny

Prachtige foto's ??

tante Maartje

hallo allemaal fantastisch die mooie verhalen en foto,s lekker genieten van al dat mooi,s.iedereen een dikke knuffel,nog heelveel plezier.