kelderdub.reismee.nl

Merritt Island

Gisteren onze koffers gevuld door lekker te shoppen in de outlet. Vandaag vertrekken we richting de kust om wat natuur te snuiven.

Onderweg naar Merritt Island zien we al veel dolfijnen en roofvogels. Voordat we het eiland oprijden eten we eerst een smerige lunch bij KFC. Alles is teveel gepeperd dus we zijn snel klaar. De rest van de trek vullen we later in de middag wel aan met chips en Oreos.

Op het eiland is onze eerst stop het Visitor Center waar we een kaart halen, waardevolle tips meekrijgen en een donatie doen. Daarna op zoek naar dieren en planten. Het uitzicht is bijzondere mooi, de temperatuur te hoog (evenals de luchtvochtigheid), de dieren zijn bijna niet te vinden maar de sfeer zit er wel goed in. We rijden een paar uur rond en maken een paar korte wandelingen.
Aan het begin van de avond rijden we, compleet lek gestoken (ondanks de insectenspray) naar ons hotel voor de nacht. Het stelt bijzonder weinig voor maar er zit een Ihop naast en een groot zwembad bij dus we komen de tijd wel door.

goofvdkemp@gmail.com

prachtig voor jullie en zeker voor je kinderen. wat zij nu zien....zien zij vermoedelijk nooit meer.